Al onze kaarten worden gedrukt op FSC-gecertificeerd papier. Hierdoor voldoen we aan de hoge milieu vereisten.
Huisvanmijn heeft het milieu hoog in het vaandel en zorgt ervoor dat er zo min mogelijk verlies optreedt tijdens haar dienstverlening.
Niet tevreden?
Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over onze dienstverlening of heb je een klacht, dan vragen we dit binnen 14 dagen aan ons kenbaar te maken. Dat kan op de volgende wijze:
via e-mail: info@huisvanmijn.nl
schriftelijk: Huis van Mijn Abeelstraat 40, 3329 AD Dordrecht
Garantie op onze producten
Het product dat wij leveren voldoet aan de redelijke en billijke verwachtingen die u als klant ervan mag hebben. Is dit niet het geval, bent u ontevreden? Dat vinden we erg vervelend! Neemt u dan alstublieft contact met ons op. We doen ons uiterste best om tot een goede oplossing te komen samen.
Eigen verantwoordelijkheid
Een aantal zaken zijn echter je eigen verantwoordelijkheid. Daarmee bedoelen we de kwaliteit van de eventuele foto of beeldmateriaal dat je zelf hebt geupload, de juistheid van het adres van de bestelling en de teksten die je zelf op de kaartjes hebt aangebracht. Voor deze onderdelen is Huis van Mijn niet verantwoordelijk.
Verzending en klachten over verzending
Meer informatie over verzending en klachten over verzending vind je op onze pagina over bezorging.
Veilig betalen
Op onze pagina over de betaalmogelijkheden vind je alle informatie over de verschillende vormen van betalen. Voor de afhandeling van de verschillende betalingen maakt Huis van Mijn gebruik van de diensten van Mollie - een gerenommeerde en grote aanbieder van online betalingsdiensten. Je betaalt bij ons niet extra voor de betaling die je doet. Je rekent dus uitsluitend je eigen bestelling af.
Tips, advies en vragen
Heb je tips voor Huis van Mijn , advies voor de verbetering van onze dienstverlening of andere vragen, dan horen wij die graag! We staan open voor suggesties en aanbevelingen. Stuur een mail naar info@huisvanmijn.nl