Wij kunnen je bestelling zoals je van ons gewend bent, op tijd versturen. Echter, vanwege het hoge aantal pakketten dat tijdens deze corona-crisis wordt besteld en de maatregelen die genomen moeten worden, staan PostNL en DHL onder erg hoge druk. Daarom kan je bestelling wat vertraagd zijn. We hopen op jullie begrip. Via de track en trace-code die je ontvangt (mogelijk met enige vertraging), kun je je bestelling volgen.

Corona

Even wat informatie wat bereft het Corona virus. 

Waarschijnlijk vraag je je zelf af, als ik kaarten wil gaan bestellen....worden die dan nog gedrukt?

Ja...gelukkig wel! De drukkerij is gewoon open en we volgen hier strikte maatregelen (opgesteld door het RIVM) die zorgen voor een veilige en hygiënische werkomgeving.

En hoe zit het met bezorgen?

De post draait ook gewoon door en op dit moment zijn er geen vertragingen. Hierdoor leveren we de kaartjes dus op tijd. 

Ik heb kaartjes besteld maar mijn bruiloft kan niet door gaan, wat nu?

Als eerste zo vervelend dat het verzet moet worden, maar neem even contact  met ons op om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen. 

Toch nog een andere vraag?

We begrijpen het heel goed als je nog ergens vragen over heb. Onze klantenservice is van 09.00 uur tot 21.00 uur te bereiken via (085) 743 07 60 en je kunt ons altijd mailen op info@huisvanmijn.nl

We wensen jullie boven alles veel gezondheid toe!

-------

Vragen? Stel ze gerust! Bel ons (085) 743 07 60 of vul het contactformulier in. ( info@huisvanmijn.nl ) Je krijgt altijd binnen 24 uur antwoord ( op Ma t/m Vr van 09:00 tot 18:00 ) Wil je terug gebeld worden? Vermeld dan je telefoonnummer op het contactformulier, met de vraag of wij je terug bellen. 

Let op! Helaas werkt het contactformulier niet altijd goed, en krijgen wij niet alle mailtjes binnen. Krijg je geen antwoord?...bel ons dan even! Excuus voor het ongemak.

Over welk onderwerp gaat de vraag?

Selecteer een onderwerp.*